JOBBIGGGGGHANNAAAAA

Mår bättre idag tackar som frågar. hur mår ni själv?

Igår låg jag inne och kurera mig exakt hela dagen. Eller ooookej, MMMMM var jag med ett tag, han hade vägarna förbi när han ändå hade skjutsat snuttis till stan eller nått sånt. Så jag umgicks med han ett tag, sen åkte jag hem och soovde!

Vakna strax innan fem idag och har bara tagit de lugnt, fixat naglarna har jag gjort :) Sitter och väntar på att de ska bli lagligt att äta lunch -_- Man kan ju inte äta lunch innan typ 12-1 och jag har ändå vart vaken i fem jävla timmaaar.

Fråga nyss elin om hon ville göra något snart, tänkte inte på att klockan va halv tio. Jag måste vara en jobbig kompis idag hahahha

Sååååå ska nog ta mig en ducsh nu, packa packa packa och sen kanske de är tid för lunch? hhaah OMG jag skäms över att va vaken den här tiden

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en kanonbra torsdag!! :D

Många kramar från mig ^^,

2010-03-11 @ 11:09:51
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0