Its gonna be a looong looong daaaay

Tjenixen mina småfisungskakor!
Sitter i soffan och dricker kaffe medan jag tvättar.
Hur mycket vuxenpoäng är inte de?

Har skrivit världens längsta packnings lista också, åker ju till Afrika imorgon natt. Så idag ska jag hålla på med förberedelser och kurera mig ordentligt!

Vaknade imorse av att halsmandlarna hade svällt så mycke och jag hade så ont i halsen att jag inte kunde andas, så jag vakna vid fem och vågade inte somna om! Men ska hålla mig inne och varm hela dagen förutom när jag drar ut med Elin för att köpa färdkost innför imorgon :)

Ska dricka upp mitt kaffe och sen ta en dusch för jag känner mig som en räk-kråk-åsne-siljalinebåt idag! Så risig är jag alltså!

SMACKPÅER PUTTEFNISKISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0