tjollahopp tjollahej!

Det här är ett mens inlägg för känsliga, tröga, jobbiga och hatande läsare :) VARNAD

Min skola lindrar mensvärk, hur coolt är inte det?
Det är nämligen så att vi får laptop av skolan,
och när man har riktig mensvärk så vill man ha varmt på magen!
Då lägger man sig bara på soffan eller sängen,
lägger datorn på magen och
PANG SHONG (hoppas ni inte blev rädda av det plötsliga pangshonget)
så har man en värmekudde och underhållning framför sig!

HUR SMART? - jätte smart!



Tänkte berätta lite om igår,
först jobbade jag i 6 timmar, sen åkte jag hem, chilla gal1 ett tag ;)
Sen kom Max och hämtade mig. så umgicks jag med honom hela kvällen
Bävern joina också ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Joltarn

Shu, du har fått ett blogg Award av mig, finns att hämta på min blogg :)

2010-01-31 @ 21:51:49
URL: http://joltarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0