Stalker!

Det är inte bara stora bloggare som har stalkers, jag har också en minsan.
väldigt läskigt!!



Sen från en sådan obehagligsak till en helt annan
Det är en bild från Aiya Napa. Tänkte ni ska få se den först innan jag berättar om den



Bilden är helt klart en bild som får mig längta till somamren och det ser verkloigen ut som om vi är skit lyckliga på den, Kolla bara, bad i fontän, mitt i Aiya Napa och sol som reflekterar i bakrunden.

Sanningen är att vi egentligen inte mått värre, haha.
Kommer ihåg att vi festa till sex på morgonen natten innan, klättra upp på killen vi står bredvids balkong vid nio tiden då vi skulle bege oss av till ett hotell och börja förfesta.
Jag och Elin var grymt trötta, grymt bakis och kunde knappt tänka och vägen till hotellet var lååååång i den där värmen.

Sen skulle vi med en partybåt under HELA dagen, vi var som sagt bakis och ville bara sova och riktigt tråkiga. Folk bjöd på dricka och de va SVÅRT att få i sig en smirnoff, tog fan en timme och då pina man i sig.. .

Vi sov på båten, medan folk var uppe och dansa och festa så låg vi och sov, haha. vaknade till efter kanske två timmar och mådde lite bättre. Badade i havet och jadijadija. Skit härligt egentligen men vi var dumma nog att köra för hårt dagen innan. haha

På bilden hade vattnet tagit slut, vi var helt slutkörda och fontänen kom som VÄRDLENS ÄNGEL! Så vi hoppa i ett tag för att svalka oss, Sen gick vi hem ochbytte om, försökte få i oss pomfritt kommer jag ihåg det gick inte, var för jobbigt när man va så trött. så vi festa istället HAHA.

Dagen efter så gick vi upp som vandligt, gick och la oss i poolen och i solen, typ 40 grader och vi FRÖS, så vi gick upp på rummet, Elin käka nudlar och la sig i sängen och sov, jag la mig i badkaret och sov och sen i sängen. Vakna när de va helt kolsvart ute och fick panik. Vi sprang till en affär i bara handduk, HELT naked under, och sen upp på rummet, fixa sig och festa.

Kanske bör läggas till att den natten som var till dagen vi åkte partybåten var den vi fick svininfluensa, helt slutkörd festade man ändå i två-tre dagar till HÅRT

SHITT vad  långt det blev. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0