skoholist

√ Hanni säger (20:36):
Jag sparar pengar just nu   så jag har de inte dåligt ställt
ska inte köpa kläder förrän i mars, inte skor heller. och inte dricka förrän i mitten av februari, tror du jag klarar det?
stiven, säger (20:37):
kläder o skor tror ja du klarar. för de har du gott om vet ja!
men dricka, de vettefaen faktist  
√ Hanni säger (20:38):
men skor, alltså jag är mer skoholist än alkolist
stiven, säger (20:38):
de fattar jag inte.. jag har 1 par skor! sen i sommras, o dom är lika hel som när ja köpte dom. medans vissa har 20 par skor   varför ska man ha de för?
förklara de för mig hanna  
√ Hanni säger (20:39):
varför har du fler par kalsonger? skor blir ju också skitiga och kalsonger går inte sönder?
Så jag har bara ett par trosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0