Paradise Hotel

Just nu ligger jag och har ont i magen, huvudet och är trött medan jag väntar på att paradise hotel ska börja :) Närmar sig slutet nu tyvärr och jag hejar på Cimon och Jackie, lite Andreas precis som i början :D Sen så är Stefan galet snygg också, något som inte får missas!

men den konstiga är ändå Pontus, jag förstår verkligen INTE vad han gör där och han verkar ha stora fel faktiskt. Som när han hade valt att Catja skulle åka hem och alla var ledsna över det, så sa han till alla

"och som ni kanske vet, så skickade vi ju hem en tjej"
hhahahahahah vilken jävla idiot, jag döööööööör!

Jävla Gävlebo


Kommentarer
Postat av: fraajs.blogg.se

Jackie vinner hela paradise , hon hade tydligen försagt sig i radio haha .



Sen har hon ju gjort läpp och bröstförstoringar ;)

2010-01-27 @ 13:33:57
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0