nytt år, nya möjligheter

Nu är det nytt år, nya möjligheter och ja, allt det där som man tjaffsar om varje år.
Den stora skillnaden mellan 2009 och 2010 var att jag mådde jätte bra sista december 2009, men mådde jätte illa när jag vakna i jauari 2010, haha, men jag tror dock inte jag var ensam.

Har iaf nyårslöften, ni får bara ta del av några. Resten är censuerade även för mina närmaste.

- Skära ner på kepshup och salt
- Börja röra på mig
- Lära mig dricka kaffe (inte bara latte)
- Spara pengar.
- Inte äta onyttigt på vardagar

Sen så har jag mina små mål på vägen, ni får ta del av två
- Inte dricka alkohol förrän 18 februari eller senare
- Inte köpa kläder eller innan london (bara om det skulle vara något NÖDVÄNDIGT, men IIINGET annat)


Gott nytt år

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är fett snygg!

2010-01-06 @ 01:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0