Nyårslöfte

Hej sälar =)

Nu sitter jag här och funderar över mina löften, både nyår och o-nyårs löften
Har ju bestämt att inte shoppa förrän i mars och milda makaroner vad svårt det är.
får inte den där känslan som man får när man handlat något fint.

Men två och en halv månad kvar tills jag får shoppa alltså HERREGUD

Måste också gå ner i vikt. typ 10 kg innan jag åker till london HAHA dream on,
men de skulle va riktigt najs så man kan ha snygga magtröjor i sommar,
Men som sagt Dreaaaaaaaam on Hannigörl It ain't gonna happen eller vad de heter.


Får väl helt enkelt sluta äta helt eller bara dricka vätska ELLEEEEEER ha fruktdiet.
Tror inte mamma skulle gilla någon av mina exempel =D hah puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0