NATTKRÄM VART ÄR DU?

Jag brukar använda nattkräm (kräm, heter det så?) varje gång
jag ska sova, MEN, nu är den borta, kan inte hitta den någonstans
hittade dock 6 andra krämer (alltså fortfarande, kräm?:s ) som
jag inte vet vad dom är till för, förmodligen så är någon för natten
Minst en av dom måste ju vara det. För jag hitta också kanske
8 dagkrämer som jag har innan jag sminkar mig..

Man måste vara BRA på franska för att kunna smörja sig alltså,
ALLT står på franska på dom där aptuberna och apburkarna!
Så nu blir det googla efter ett bra lexikon och smörja in sig
ANNARS SOVER INTE JAG!!!!


 

EDIT:

YEEEEEEEEEES, tre minuter efteråt hittar jag inte bara en, utan TRE nattkrämer, nästan så man gråter av lycka! nu kan jag sova gott :) PUSS på er mina små älsklings utterpullor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0