min rosa trio i svarta stövlar!

Nu ska ni få höra något roligt, För några veckor sen köpte jag skor, Elin var med som smakråd och sådär, jag prova ett par skor som jag tyckte va fina, Elin tyckte också de så jag köpte dom.
Efter att jag och Elin gått på stan någon vecka senare så ser jag att vi har lika skor på oss, Elin hade alltså inte sett att jag köpte sånna som hon redan har, inte jag heller.
Mimmi har ett par lika också som hon köpte någon dag efter Elin..

Idag när jag kom till skolan så har ALLA tre lika dana skor på sig, måste sett roligt ut!
När vi satte oss i klassrummet så ser vi, att ALLA har rosa tshirt och både jag och elin hade likadana skärp på oss, hahahha vad vi skratta. Lära ta kort på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0