Lost my faith

- Jag har slutat tro på mänskligheten. Det finns inga människor längre
som bara vill väl och tänker fina tankar om andra personer. Jag har i stort
sätt aldrig fördomar och förväntar mig dumt nog samma sak av mina
medmänniskor. Vilket jag inte ska! Folk ogillar mig för att dom "sett hur
jag beter mig" enligt dem, enligt mig handlar det om avundsjuka och personen
i fråga försöker trycka ner mig för att må bättre själv.

Om jag tillexempel kommenterar någons bild på bilddagboken och skriver
en komplimang, då kan jag få svaret "
okej? :s" tillbaka. Som om jag
skulle vara ironisk och inte mena det. Försöker man lösa någonting
kommer dock inte på ett bra exempel just nu, så skrattar folk än rätt i ansiktet
och alla elaka kommentarer som sagt, som inte bara kommer fram bakom skärmen
utan även i klassrummet med kommentarer som om att man är dum i huvudet.

Om ni i COP3A bara visste hur smart jag är, hur stark jag är som person och allt
som jag gått igenom, så skulle ni troligen bli chockad. Hur förklarar ni annars
att jag, som är blåst, högljudd och inte gör annat än skrattar och har mycket smink,
faktiskt får MVG, trivs med mig själv, och så vidare?

Måste även säga att det här INTE var ett inlägg riktat mot min klass,
snarare ALLA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla bra skrivet och så jävla sant.

2010-01-19 @ 18:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0