IT SMELL CURRY ALL OVER THE PLACE

Jag sitter i skolan med mina vänner Mimmi och Amanda,
Elin är inte riktigt min kompis länge för hon sa inte att hon älskade en annan del av köping inför klassen. Jag vill därför just nu skriva elak ord om henne, men det blir barnförbjudet och jag vet ju att tillexempel 95or läser min blogg (pinsamt) så därför gör jag inte det :)

Min rektor har fått en dotter och jag är en dotter , vi har något gemensamt :)
Nu ska jag vänta på Agneta, vår nya lärare här på Thorets.

ÖVER OCH UT
vi hörs snart hoppas jag
eller haha NEJ, hoppas NI!


hon tror hon kan laga mat, hon fattar inte att pastan ska va I kastrullen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH MEN ÄT EN HÖNA ELLERT NÅT ;)

2010-01-11 @ 17:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0