I AM ALWAYS TIRED BECAUSE I BECOME A SUPERHERO AT NIGHT

Hello bitches!

Right know ligger jag i en soffa och väntar på Nina, hon har min jacka.

HIMMEL OCH PANNKAKER hon ringde precis när jag skrev hennes namn, är de det här som är dejaviiii?
Hon kommer runt tre tiden, så då är jag hemma runt halv fem, blir ju hela makalöst :) Igår lekte jag och Nina en ny lek, vi lekte döva och vi kan inte tecken språk (kan bara säga Hej du är söt!)

Så vi höll på i säkert två timmar, skit svårt, försök att förklara för någon att "min kompis tycker vi är skadade" utan att skriva eller prata. Shitt vad hemsk lek egentligen!

Världens mest välkända ord är "ok", den näst kända är "coca cola".
Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0