huvudvärk!

HAr så fruktansvärt ont i huvudet! men det blir väl så när man sover för lite.
Får se om jag tar mig till pappa, just nu vill jag bara sova mig genom 2010 ;)

Har inte vart pigg på att gå än och ser nu på snön att det kommer bli ännu svårare, kallare och jobbigare utan vantar, haha. Men till ICA ska jag ta mig, om jag så ska dö på kuppen.

Ska läsa lite Gynning och kolla paradise hotel också. Jag kan knappt väänta!
Åh vad jag älskar paradise :D iih, hihi. och blir så sjukt kul att se den nya tjejen komma in i huset för hon verkar heeeeeelt väck :p


Kommentarer
Postat av: ägg

saknar dig bebisss :D extra mycket eftersom ja är så fuckning låpngt bortaaaaaa

2010-01-04 @ 18:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0