Humor

Tänkte köra några skämt, skit roliga skämt
Ingen som jag dragit dom för skrattar dock medan jag skrattar ihjäl mig och får nästan ingen luft.. .
Ni kan väl skratta lite iaf, ni som läser det här. bara för att jag har namnsdag och ni är snälla

Jag: Vad är det för skillnad på en svart man?
Stiven: En svart man och vad?
Jag: VAD ÄR DET FÖR SKILLNAD PÅ EN SVART MAN?
Stiven: Du måste ju säga två saker? Men ah, vet inte?
Jag: Han är brunare på ryggen än på sommaren.

Stiven skrattar inte och säger att jag ska söka hjälp, han är inte klok han, den där stiven.

44 sekunder senare.

Jag: Vad är det för skillnad på en häst?
Victor: ?
Jag: Alla ben är lika långa, särskilt det högra.
Victor säger att han inte förstår absolut någonting och skrattar absolut ingenting.
31 sekunder senare.

Jag: Vad är det för likhet på en anka?
Patric: ghahah w00t, en anka och?!
Jag: VAD ÄR DET FÖR SKILLNAD PÅ EN ANKA?
Patric: MEN, de är ingen skillnad
Jag: Jo, den kan varken cykla

Patric säger att han inte förstår, men skratta lite, sen säger han att jag är sjuk, känner mig ganska kry ändå.. .



EDIT: skämten funkade JÄTTTTTTTTE bra IRL, nina och Jolle skrattade så jag trodde dom skulle försmäkta.

ÖVER OCH UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0