hmh

Hallå där mina kära vänner,
jag befinner mig just nu på okänd ort, alla som känner mig kan lista ut vart, ni andra kommer ha något att klura på ett tag ;) mähä.

Igår låg jag och X på golvet i vardagsrummet och skratta lite, jag gjorde mina vackra skämt och fick även respons från en viss marcus som tyckte att dom var jätte roliga!!!!!!

Tänkte ta upp ett vackert här :
- Vad är skillnaden på ett kylskåp?
- Det kan ändå inte gå

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

Sen låg jag och X och marcus och försökte uttala "hmh" försök själv, inga andra bokstäver än hmh får komma och det är riktigt svårt, skratta ett år kanske ;)

Men nu ska jag hålla mina käraste sällskap och nog dra ner på stan, sen kanske träna med melinda (?) iaf umgås med henne en stund :) saknar ju männskan =D

MEN nu ska jag gå

ÖVER OCH UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0