HeySaturdayMorning!

Hej bitches,
kom nyss hem efter att ha ätit en härlig hotelfrukost.
Varför jag va på ett hotel och vad jag gjorde där är min ensak. Även en så stor bloggare som jag har privatliv, suck!

Var självklart massa läsare som skrev "Hanna, Hanna" efter mig på frukosten, dom vill ha en kram så jag låtsades att jag skulle krama dom med hoppade upp två meter i luften, lutade kroppen så fötterna var emot deras ansikten och sparkade dom ninjastyle


OPSERVERA:
Bilden är ritad i paint och är alltså inte verklig.

Förresten så ljög jag om att jag hoppat två meter och sparkat några bloggläsare, jag ljög också om att det var bloggläsare där. Var mest äldre friluftsmänniskor som var uppe tidigt för att inte missa när frukosten blev serverad.

Nu blir det fix, sen dagens äventyr, är troligtvis hemma runt sju men ska försöka slänga in ett vidjoinlägg från igår innan :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Mys med hotellfrukost antar jag.

2010-01-16 @ 14:08:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0