Hej mina fina

أنا أقرن
Det där var en hälsning till alla mina läsare i arabländerna, vad det betyder VET jag, men sådana stygga ord får inte ni läsa om ni inte kan arabiska :) SUG PÅ DEN KARAMELLEN!!!!

Mina planer för dagen är väl inte för intressanta. Tänkte bada fotbad och skriva upp vad jag ska köpa inför morgondagen :D blir busdag då. klockan sex ska jag ta med min lillasyster till ett hemligt ställe, tänkte överraska henne lite faktiskt. Vet inte om jag har kamera med mig, känner mig inte helt bekväm att visa mig i bikini i bloggen!

Nu fick ni en liten ledtråd om vad det handlar om ;) höhö.
Nuuuu blire spela brumbilspelet så inte Emma kommer ikapp :) SMACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0