Hanna Fnissar

(ny katergori, som jag inte sett någon annan ha, men har samma innebörd som hiss/diss)


- Åt låtsasfattiga människor (framförallt dom med skejt stil) som
ständigt tycker synd om sig själva och 'skryter' om hur svårt dom haft
det, hur lite pengar dom har och allt hårt dom vart med om.

Tex så brukar jag reta folk som gör sånt här, eftersom att jag är en retfylld människa!
Jag - LÅTSAS FATTIIIIIIIIIIG!!!!!!!!
Han - Bara för att du föddes med silversked i munnen så betyder inte det att du inte kommer få se verkligheten, du kommer fatta allt sen när du flyttar hemifrån
Jag - Men du bor ju hemma ;)
Han - Du ska bara veta vilka skulder jag har från förr när jag och grabbarna gjorde våra brott, pappa är en idiot och mamma har försörjt mig själv.
Jag - LÅTSAS FATTIIIIIIG!!!!!!!!
Han - Men då kan ju du betala mina skulder då Hanna
Jag - Nej men alltså, jag har också haft en svår uppväxt.. . vet hur de känns, vi hade bara två bilar i familjen och ingen badtunna nedgrävd i altanen bredvid poolen..

Sen fortsätter det sådär i hundra år.
Tycker det är löjligt beteende, Vet folk som har de värre, som verkligen inte har pengar men inte klagar utan säger "tyvärr kan inte följa med har inga pengar" istället för att hålla på att larva om hur synd det är om dom. Sen kan man ju också tänka på människorna i Haiti, DOM ÄR DET SYND OM!


Kommentarer
Postat av: emma

Allt bra? :)

2010-01-21 @ 14:40:34
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/
Postat av: emma

sv; det är toppen med oss :D händer ikväll? :)

2010-01-21 @ 14:49:15
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0