Hanna Fnissar

( NOT )
Nej, Hanna fnissar INTE åt folk som anmärker på ord!

Jag hatar, verkligen HATAR när folk rättar min stavning, min grammatik
och hur jag uttrycker mig. Förstår personen vad jag menar när jag säger fel
så fattar denna och behöver inte vara så sjukt märkvärdig och visa mig hur
fel jag har. Det är verkligen bland det värsta jag veeeeeeeeeeet!


Säger jag att jag SKÄRDE mig, då SKÄRDE jag mig, INTE SKAR!!!!!

Så om ni känner som mig, ha ALLTID denna mening redo när ni pratar med
"märkvärdiga"-typer:


Att märka på ord är ett outbildat sätt att hävda sig på!



Däremot åt mig själv.

Jag är så sjukt rolig
att när jag nu försökte göra ett vidjoinlägg till er så
slutade det med att jag började skratta, prata med konstig röst, göra miner
och ja, ni förstår. Jag är inte bra på att hålla mig för skratt längre och kommer
på helt sjuka saker när jag verkligen försöker göra en vidjoblogg.

Det jag ville säga var iallafall att jag vart på relax med min lillasyster..
och hela jag är mjuk och len som en bebisrumpa. om inte mjukare. Helt sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0