Grattis Hannor

Hej bebisar,
fysatan va kallt det är ute, kände de näör jag va ute för ett tag sen, frös händerna av mig också, hah.!
Men det stoppar mig inte från att gå ut i kylan igen, ska iväg om ett tag och spendera natten borta, spännande va ;)

Nu ligger jag och kikar scrubs och tänkte berätta ett lite udda fenomen när det gäller mig,
Jag har redan läst ut en bok i år, vilket är dubbelt så många böcker än jag läste förra året, för då tog jag mig igenom ungefär en halv, om ens de!

och hör och häpna, jag har redan köpt bok nummer två som jag troligen börjar läsa imorgon, riktigt häpnandsväckande.

Grattis mig själv på namnsdagen, puss


Kommentarer
Postat av: amanda

scrubs är underbart :D

2010-01-05 @ 18:30:54
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0