Come Closer

Fem saker ni inte visste om mig:

- Jag får regelbunden dödsångest på grund utav att jag älskar livet,
och verkligen inte vill förlora det. Vad är världen utan mig? Och nej, jag
vill bara inte lämna allt. Jag vill vara ung och smart föralltid.

- Jag är sämst på relationer. Jag vet exakt vad man bör säga,
göra, agera, men jag gör motsatsen. Jag är så jävla dålig!

- Jag springer alltid från bussen. Oavsett tid, väder och kläder så
springer jag hem från bussen. Varför vet jag inte, det är skönt och jag
kommer hem fortare. Jag är självklart ensam vid busshållsplatsen!

- Jag brukar duscha JÄTTE varmt. Så varmt så att jag blir alldeles rosa,
får sveda och ibland brännblåsor, men skönt är det iaf. Sen prick innan jag
slutar duscha så brukar jag vrida på det allra kallaste i duschen. SKIT ONT

- Jag är rädd för kärleken. Jag tar avstånd från killar som visar minsta
intresse för mig! Varför har jag ett hum om, men vill inte hänga ut så pass
mycket här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0