Det är dags för fredagsmys

.. Om det så är det sista jag gör!

Helt seriöst, kanske 10 % av status uppdateringarna på facebook en fredag är just den meningen. Snacka om att OLW har marknadsfört sig bra genom reklamen!

Mina planer är att jag ska fixa till mig lite snart, sen ska jag ta bussen en timme till jobbet, jobbar mellan 2-8 sen så har jag ledigt till söndag då jag jobbar 1-6 (?) måste kontrolera tiderna idag :)
Efter jobbet så kommer jag nog vara aptrött, så blir nog chillpill eller så kanske jag är med en kompis.. Är så tråkigt att ha helg när man inte går ut och dricker, haha. För det är nog vad dom flesta i min ålder gör vilket gör de svårare att fråga typ Melinda om hon vill hitta på något :)

Så nuuuuuuu blir det snart fix, men innan det ska jag ligga i sofffaaan :D SMACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0