Dagen idag, den sjunde januari tvåtusentio

Jag vakna, Jag klädde på mig, jag reste mig upp, , jag åkte buss hem, jag gick sista biten,

jag kom hem, jag rensa garderoben, jag sparade kläder, jag slängde kläder, jag gav bort kläder, jag fixade iordning klädkammaren, jag värmde mat i micron, jag åt mat, jag drack vatten, jag pudra näsan,

jag tog på mig jackan, jag åkte till hemtex, jag fick sängkläder, jag gick på maxi ica, jag mötte mikkis, jag åkte hem, jag hade stjärtvärme,

jag gick in, jag bädda rent i sängen, jag satt vid datorn, jag läste bok, jag värmde vetekudde,

jag lagade mat åt mig och mamma, jag åt maten, jag värmde mig vid kaminen, jag värmde vetekudden igen,

jag la mig i sängen, här befinner jag mig nu och är imponerad över hur mycket jag har gjort idag :) Tänk att jag också hunnit med att gå på toaletten, smsat och pratat i telefon :D sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0