Curry

Hej mina älskade kära underbara bloggläsare, och ni andra (hahha, så 2006)

Liggsitter i min säng nu bredvid min lillasyster och hör ljudet av datorns fläkt, mammas prat på nedervångingen och när nina sväljer vatten, hur sött? typ ingeeeet, nu hör vi min mage också. h3h3

Min kära mamma fyller år idag så jag skulle vilja passa på att tacka henne för att hon födde mig och önska henne hjärtliga gratulationer på hennes dag! Klockan fyra kommer det hit folk som ska fira damen med oss, alltså om cirkus 10 minuter! hoppas dom  är punktliga för jag vill spela wii!

Nuuuu Skaaaaa Jaaaaaaaa Kurra min mage, ör jag kan göra det med flit! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan lukta currrry ;;;;;)

2010-01-10 @ 16:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0