Bra Samt Dåliga Egenskaper

Jag tror att nästintill alla egenskaper kan vändas och bli både
dåliga och bra egenskaper
. Det finns något positivt och något
negativt med precis allt nu för tiden bara man letar lite och tänker efter


Tillexempel:

En bra egenskap jag har är att jag är rädd för att släppa in folk
på mitt liv - därför blir jag inte sårad

En dålig egenskap jag har är att jag är rädd för att släppa in folk
på mitt liv - därför blir jag lätt ensam

Exempel2:

En bra egenskap jag har är att jag är glad för det mesta
- Det gör så att jag sprider bra energi och mår bra!

En dålig egenskap jag har är att jag är glad för det mesta
- Det gör bittra människor irriterade


Kommentarer
Postat av: Blondaa - Uppsalas största blogg

Sv: Ja skicka gärna låten i mp3 format om du vill! Hade vart jätte snällt!

2010-01-22 @ 15:08:14
URL: http://blondaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0