bajsdag

Hej mina små älsklingsbanansgummor,
ligger i min väldit fint bäddade säng och tar det lugnt.
Är slut i kropp och sinne efter den här natten, har sovit dåligt, eller nej. Jag har inte sovit alls. Runt 9-13 så låg jag och blundade, men sov inte. Resten av natten har jag försökt sova, haft panik, tänkt så det knakat och ja, you get it huh?

När jag väl gick upp så vart ingenting bra och ja, jag har stängt in mig på rummet, ligger fortfarande inne på rummet och ska snart sminka mig.

Kvällens planer skulle antingen vara mys eller utgång ELLER hemmafest
just nu känns det som om det lutar mot mys, fast ensam istället för med någon.. . puss


bild från 2006, Hogga&Jogga


Förlåt för ett förvirrande inlägg, allt är inte så lätt jämt och det är därför jag inte uppdaterat tidigare idag. Får se om jag uppdaterar senare, annars så kör vi som vandligt så fort jag fått kramas med någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0