4 januari

SOMNAR MAN TRE SKA MAN FAN INTE VAKNA KLOVKAN SJU UTAN ATT KUNNA SOMNA OM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har lite småplaner inför dagen,
Ska tvätta håret, handla, packa ner massa presenter i papperskassar och ta en promenad till min pappa bland annat, har kommit på att jag glömt mina vantar där, och är självklart i stort behov av dem. Jag ska även starta en lösenordsskyddad blogg som handlar om psykiska saker,
hah. ingen förutom jag kommer kunna läsa inläggen och det är ju tusen gånger skönare att skriva på datorn än för hand, thats why jag inte skriver dagbok istället :)

Tänkte passa på att säga att det är svinigt kallt i mitt rum, klarar knappt av kylan, burr!
Men nu ska jag sluta klaga, är egentligen en glad person, men de vet nog de flesta som läser detta PUSS

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

jahaj! ska du hem till mej idag. hoppas jag är hemma då. har du tur så kanske någon är hemma.



kram

//Pappa

2010-01-04 @ 14:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0