Why does it snow?

Denna morgon väljer jag att citera Darin, fast med ett utbytt ord.
- Why does it snow?!

Det snöar inte liiiite utanför mitt fönster nu, började för ett tag sen och ser ut att bli storm.. Vilket betyder trafikolyckor och sena bussar idag.

Jag ska åka buss lååångt, en timme sammanlagt, till jobbet. Jobbar mellan 2-8 men funderar på att ta ca halv tolv bussen till stan innan och sen åka tidigare till köpis och kolla runt. Är ute efter en sak på lindex.

Kommer troligen somna tidigt ikväll eftersom att jag vaknade fem idag, förstår inte varför. Och har kollat på sju-åtta scrubs avsnitt. I början va jag så trött att jag halvkollade, sen så va jag så trött att jag skrattade åt nästan alla skämt. hah, började skratta nu också när jag skrev meningen.. .

aja, nu ska jag äta nudlar till brunch, apa vad gott =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0