WHATS GOING ON?

Tjenixen bloggen hur fan äre :D

Lördag idag, för er som missat det och jag ligger i sängen och ska snart upp och äta frukost och planera min dag. Vet iaf att det blir solo ikväll :) treeevligt hörni!

Igår jobbade jag ju som sagt och efter jobbet så kom jag hem och kolla på scrubs hur länge som helst, runt halv tolv kom nina hem med sina kompisar Emmy och Becka, så då umgickdes jag med dom någon timme, ytterst trevligt! Sen vart det scrubs och vinterviken innan jag sov :p

Nina kom in hit vid tio imorse, men jag bad henne trevligt att gå ut för jag va så trött och så sov jag vidare. Smsade henne nyss och fråga om det var något speciellt och fick svaret
"tänkte fråga om du ville äta frukost med oss"

HUR SÖTTTTTTT? - typ 100!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0