TROOOOOOO1

hej fikusar

är bakis och helt slut i kroppen, ska sova snart!
Ville bara säga att jag mår dåligt.. Men hade skit kul igår.
Började med Nanette och Matilda (tack för att vi fick komma ♥ )
och sen så drog vi till SOLO som öppnade igen igår.

Var sjukt mycket kö och Elin kunde inte andas,
så trångt var det alltså.. . Men in kom vi iallafall :)

Typ innan två någon gång så träffade vi V och J,
gick typ till donken med dom och sen så åkte jag hem..
Fick typ höra sen att dom inte hade någonstans att sova
och hade missa bussen till sandviken.
Så dom vänta på första bussen hemma hos mig..

JAG ÄR SKIT TRÖTT!!!!!!

och kolla igenom videor jag gjorde igår, vet inte om jag vågar lägga upp.
Dom är konstiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0