Som det MVG-barn jag är :)

Nu ska min mamma och pappa bli stolt över mig.
Ska nämligen visa att jag fick ett MVG i muntlig redovisning.
För något år sen vågade jag inte stå för klassen och prata,
kom ihåg när jag var tvungen att göra det i Svenska i ettan
och prata om skönhetsideal.. Jag fick MVG- fast jag kolla ner
och stamma fram allt hela tiden. För att min fakta var sjukt bra..

Thoren har utvecklat mig starkt!
Och med en "barnslig", överdriven presentation som man själv tycker är löjligt rolig,
gör att allt blir roligar!



Det står "Hej Hanna" Jag tyckte du var tydilg när du höll ditt anförande, man hängde med på det du sa.
Ni hade ett svårt ämne, index, men lyckades väl med detta. Dessutom hade ni gjort den snyggaste powerpointen. Agneta"

GRATTIS TILL HANNA OCH ELIN! VI ÄLSKAR AGNETA!!!!

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

Snyggt jobbat, gumman.

//kram Efraim Långstrump(jag har hel skägg igen)

2010-02-08 @ 10:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0