skoholic!

Om ni inte visste det redan så går nästan alla mina pengar
åt på skor JÄMT.
Har hur många par som helst hemma.
Allt från ballerina, high heels, gummistövlar, over knees,
tygskor, sneakers, "sandaler", stövletter och ja. ni förstår - ALLT!

Så jag har rätt många par skor, har faktiskt aldrig räknat dom
och ibland när jag kollar i våran "skogarderob" hemma
så blir jag glatt överraskad när jag hittar nya par skor.  - Alltid lika kul!

Nu är det så att jag är trött på Sveriges skor och priser,

dom flesta ser faktiskt lika dana ut.
Inget utstickande och minst 500kr för ett par skor.
Heeelt fel om ni frågar mig.
Därför är mina favoritpar två stycken som jag köpt i NYC.
Ett par Rosa och ett par svart/vita med turkos klack.

Riktigt EXKLUSIVA, egna och väldigt BILLIGA.
Fick nämligen båda paren för ca 400 kr!!!! - FYRAHUNDRAKRONOR.
Så nu tycker jag Sverige ska ta in roligare skor till rimligare priser,
det är ju roligare att variera sig
men jag köper som sagt skorna oavsett pris. men, you get my point?


HIT MED NEWLOOK & FOREVER21 PRISER!!!

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STÖRRE & SKARPARE

Det där är mina älsklingar :)
Dom rosa är ju TO DIE 4! fattar inte att jag äger dom!!!!!! blir nästan tårögd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0