move on bitch

Jag tycker det är så gulligt att folk blir upprörda över att folk kan förändras :) puss på alla sånna läsare..

För oavsett om ni tror det eller inte så har jag, mimmi och Elin förändras, vi är inte lika skrikiga och visar hänsyn, att folk är så enformade och blinda att dom inte kan se det är synd. Men sen finns det dom som kan acceptera förändringar.

Och anledningen till att jag skriver det här är för att någon skrivit att Nanette och Matilda hatar oss eller något sånt. Jag tror verkligen inte att dom hatar oss, för starkt ord. Dom kanske hatar hur vi var och vårt beteende ett tag när vi var som värst. Men sen så har jag och Matilda vart nära vänner under 2007 och var med varandra varje dag hela sommarlovet.

Och det är klart att hon kan reagera och bli irriterad och hata mitt beteende om jag förändras och byter sällskap så drastiskt. För jag hade själv hatat sånna människor som mig mimmi och Elin om jag inte var inblandad i våran trio, för vi vet att vi kan betee oss riktigt drygt och att dne där tiden när vi skrev hertiginnorna måste vart riktigt irriterande för våra klasskompisar så som vi höll på..

Tycker det bevisar omognad på den som kommenterar anonymt och sen mognad på Matilda och Nanette som ser längre än att älta i det gamla och väljer att ta upp kontakten. Vi går ändå i samma klass och tar studenten tillsammans i sommar!

Jag Matilda och Nanette 2007

 

Matilda jag Nanette och Linnea 2008

 

Matilda biter mig i rumpan 2007 (?),
hon hatade säkert mig jätte mycke här ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0