galenskap

Idag gick jag till skolan och pluggade flitigast evvaaaah med mina kollegor mimmi och elin med vårt företag (vuxet det låter) vi plugga flera tusen timmar innan vi brummade till valbo i mimmis räserbil =)

Där gick jag och nina runt och kikade lite. hitta en sak som jag ska köpa när jag får lön iaf. eller okeeeeej, tre saker :D men tre viktiga saker =)

När jag kom hem efter en bussfärd med min lilla syster nina och min kollega simon så åt jag fiskbullar och sen drack jag varmshokla! mycket äckligt om jag skulle blanda fiskbullar med varmshoklad, men de gjorde jag icke =)

puss

JUSTEEEE,
Elin kollade vad vi skulle äta idag i skolan, så var de fiskburgare. Jag var inställd på att äta fiskburgare och hoppade glatt till skolan. men det var kyckling........ så elin hade alltså kollat fel.
vilken grej va?
Elin är galen, helt crazy!


galenskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0