Frajdag och hårproblem

Idag är det Freedaaaaaaaaaaaaag, om ni nu missat det.
Vilket betyder jobb 12-8 och sen så får vi se vad som händer.
kanske fredagsmys? haha. Ska iaf inte jobba mer i helgen,
så på lördag blir det kika förbi på SOLO med lite folks ;)

Blir nog najs skulle jag tro :) Eller det blir ju vad man gör det till.

Igår köpte jag världens grymmast brillor, så sjukt snygga.
Så nu vill jag packa väskan och dra till Egypten på en gång,
kan knappt bärga mig att matcha sommaroutfittisar!

Har även beställt ballerinas, jeans shorts och en hatt. haha how cute?

Det jag nu måste köpa innan jag åker är linnen och klänning.. .
blir priiiiiiiima ballerina.

Måste dock innan typ söndag bestämma hur jag ska göra håret.
Slingar jag det ljust nu så hjälper ju solen till i Egypten med att solbleka..
Annars blir det mörkt, så jävla svååååårt bara!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0