för att uttrycka min ilska

Jag har tagit en paus i mitt pluggande, det behövs för annars blir allting bara fel.. .
Jag blir galen på att plugga om ointresanta saker, för faktiskt med handen på hjärtat så är det här det mest ointressanta jag någonsin pluggat om i hela mitt jävla liv!!!!!!!!!

De är egentligen inte svårt, bara så sjukt omotiverande och det är i sånna här stunder som man räknar ner.. .

Om 24 dagar ska jag till stockholm
Om 30 dagar ska jag till egypten
Om 38 dagar ska jag på studentkryssning
Om 121 dagar så tar jag studenten

Om 121 dagar kan jag välja att aldrig mer plugga. de är ofattbart...

En bild på soliga Egypten, ofattbart att jag ska dit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0