En gång om dagen har hanna ont i magen

Hej landkrabbor!

Ligger och har så jävla ont i magen nu att jag kanske avlider! Ska snart försöka röra mig för att få luft.. det kanske hjälper magen lite om jag rör mig? fybubblan vad den värker alltså!

Tänkte också berätta lite vad jag ska göra mina kommande dagar..
Har Två arbeten som ska in på engelska + en redovisning. Så nu ska jag plugga EN timme varje dag. då blir jag klar på nolltid! och sen ska jag redovisa på onsdag (?)

Jag ska också rensa min dator 1 timme om dagen. Jag och EG såg igår att jag har fucking 17 GB i bilder. Helt insane! Så nu ska onödogt skit rensas! och det kommer ta ett tag  och göra ont. men de är värt de :p Datorn blir ju så seg.

Så jag ska rensa lite nu, ta en promenad och sen plugga =) PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0