dagen

Hej fikusar.

Jag är jätte trött efter en fullspäckad dag!


Tog bussen med Elin till köpis och gick runt i flera timmar,
fyndade saker under 100lappen, tog de lugnt
och njöt av att se mina kollegor jobba ;) haha, OND!

Efter att ha köpt en kjol för 29:-
en tröja för 49:-
och ett par jeansshorts för 99:- och en liten soet väska
sen så åkte vi till stan och gick runt.
Där träffa jag tre döttrar från familjen Sirek också, mycket trevligt.
Jag och Elin tog en tur i butikerna på stan,
fyndade örhängen för 20:- och så

Jag hade bara kavaj så jag frös.
Jogga hem till pappa typ och spenderade min kväll där :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga shorts

2010-03-11 @ 20:30:38
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0