b-orta

Heeeej
tänkte avslöja en hemlighet om en liten stund,
innan de så får ni ta del av min dag :)


Gick till skolan för att redovisa engelska,
fick veta att vi får redovisa en vecka innan påsk istället (haha?)
för på engelskan idag skulle vi ha ett oförberett prov,
verkligen en jätte rolig överraskning
och jag kan med handen på hjärtat säga att jag satsade helhjärtat på att få G.
men lutar just nu mot ett sämre betyg
som ni nog kan räkna ut innehåller ett I och ett G!

Sen åt vi maaaaat och då kom mimmi,
jag och elin hade en håltimme på fyra timmar
så mims kom och umgickdes och pluggade med oss.
Jobba med UF och sååå, sen så vare organisation och ledarskap,
mycket intressant och jag, mimmi och elin var dom ända på lektionen.
bra där cop3a/b =)

Sen blev de hem och plugg och yadiyadiyaaaa


Nu till de intressanta, min hemlighet!
Jag har inte borstat mitt hår på flera veckor, eller okej,
men minst två-tre veckor.
Jag sätter oftast upp håret för att det inte ska bli trassligt
och nu har jag haft utsläppt typ hela veckan och fått en stooor tova.
Problemet är att mamma och nina äger ingen hårborste och min är helt borta.
så jag ska söka igenom rummet innan jag lägger mig
så att jag kan borsta ut mitt hår för helt seriöst,
tovan är större än typ en knoge. ÄCKLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0