skärpning!

Okej, många har skrivit om dom, men jag måste lätta på mitt hjärta!
De är en sak jag veeeeeeerkligen inte förstår.

Och de är varför fjortisboys&girls väljer att dö av typ blodstopp?! För de är väl vad som händer när man har 24 hårsnoddar på BENEN!?
Ni klagar på EMOs, för att dom har många hårspänne och så, men dom har de där de ska vara, ni sätter fast hårsnoddar så långt ifrån håret på huvudet ni kan komma så jag fattar inte grejen.

Och ni tjejer som har såhär, VARFÖR?
de började alltså med att killar har haft de, fler och fler har hakat på trenden osv.
men när TJEJER har såhär så tycker jag bara det ser ännu mer löjligt ut.

NI SKÄMMER UT VÅRAN RAS BRUDAR!!! SKÄRPNING
gud som haver barnen kär, vad ska de bli med dessa barn?

och seriöst, byta skor med varandra, de kan jag med handen på hjärtat säga att jag också gjort en gång i tiden, när jag var SEX år, med min FEM åriga syster.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med fullständigt :) klokt skrivet vart är världen på väg :O

2009-09-02 @ 22:11:54
Postat av: D-A-D

säger bara att smaken är som baken...delad.

jag tycker inte det är snyggt, men faen vet jag....

jag är ju en gammal gubbe. tycker att ni ska lyssna på låten joe strummer med gruppen cowboy mouth, den beskriver det hela rätt bra.....tror jag ;)

kram

//D-A-D

2009-09-03 @ 08:55:32
URL: http://www.cowboymouth.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0