puss

Vilken heeeeelg jag haft :D helt bra, fast ändå lite jobbig!
I fredags var jag med elin ochnina, hade jätte mysigt faktiskt :)
I lördags var jag först på köpis och sen åkte jag hem, fixa mig, drog till jessica, träffa melinda och så gick vi på 20års fest :) riktigt jävla najjjjjjjsSsSsS. blev utgång sen då de hände massa :) träffa elin också (love) hih.

Åkte på efterfest med Jullan ;) Blev som de blev och snuttis betala sin kompis pengar för att dom skulle åka och hämta oss och skjutsa hem oss :) Riktigt kul hade jag iaf.

Vakna i ninas rum, fötterna hade svällt upp och mådde inte bra, klockan va typ två då och så mötte jag jessica, köpte en cola och gick hem :) Låg hemma och mös med världens bästa människa! nämligen Nina. Kolla på film och tv och "flamsa" som mamma säger, hahaha.

Nu ska jag fixa mig, sen möta upp mina underbara Elin och Mimmi ♥
TODEEEELS


Kommentarer
Postat av: Max

Tror du snuttis betala tror du fel...

2009-09-16 @ 11:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0