jobb jobb jobb

Hejzän!

ligger och väntar ppå ett telefonsamtal och har precis kikat klart på howse of vax som gick på femman.

Idag har jag jobbat hela dagen med dilan, hon lurade mig att äta en kaffeböna (?) hahah vafan. Inte speciellt gott, imte gått överhuvudtaget faktiskt .. . Efter jobbet så träffa jag ollecool en snabbis och sen så gick jag hem och åt, chilla littte och åkte hem till mitt egg!

Vi hade skräckfilmskväll. Börjsa med hit and run. Skit bra för den liknade inte andra skräckfilmer! så man kunde inte fatta vad som skulle hände eller så! Sen såg vi på the killing room, den var faktiskt bra! Även fast jag somnade. Och de gjorde jag enbart för att jag va trött, inte för att den va dålig.

Sen kom wille och adde, dom spela xbox och försökte predika om när jorden går under. hahahah.
När dom försvann så spelade jag och elin xbox, de är nog beroende framkallande och riktigt kul va de faktiskt, öven fast vi inte fattade förrän adde dumförklara oss. För han kom med cheeseburgare efte rett tag (y)

Började kolla på howse of vax hos elin och sen fick jag pausa ett tag eftersom jag tog bussen hem. Nu vart de för långt inlägg och jag orkar inte vänta på mitt samtal. NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0