helluuu

Sitter i skolan nu, med damerna och gör ett arbete om stress :) Riktikt, riktikt tråkigt och drygt och alla jobbiga ord i världen!!

Skulle egentligen jobba idag med är ledig istället, yihoo :D BLIR prima.
Sen jobbar jag onsdag 12.00-20.00 (fast ska på möte klockan ett så jobbar nog från cirka tre eller så)
Fredag 12.00 - 20.00
Lördag 11.00 - 18.00
Söndag 13.00 - 18.00


Så idag ska jag ta de lugnt, även om jag har energi till att jobba känner jag :)
Så får se vad dagen har att erbjuda. faktiskt.

Har läst gamla blogginlägg från gavlefesten (hahahahhha)
Så jävla kul, varför är jag inte lika kul nu som då? amen


Kommentarer
Postat av: Pappa

kommer du förbi på torsda'?

kram

//Pappa

2009-09-22 @ 10:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0