Hej bloggen

Jag ligger fortfarande i sängen :) Klockan är snart tolv. Men jag får det, vet ni varför?
För det är ända dagen på den här veckan som jag kommer kunna ligga och dra mig oich inte ha några planer för dagen. Hur skönt känns inte det?

En sak som är mindre skönt är att de är massa maskiner utanför som förstör tytstnaden och friden. Vilka jävlar!
Dagen är inte planerad än så länge. Tänkte iaf dra mig in mot staden när jag får lust och uppdatera mig i sminkhyllan (BEHÖVS) och sen kolla ut en ny vinterjacka (?) min är ju helt slut och jag måste ha en ny :) sådetså!

Thoren är fresten konstiga. Dom har bestämt att vi har bal den 18 fabrari och med johnbauer
1. Vilken jävla årstid? Vill dom att vi ska komma med nersnöade frisyrer, uggs och vinterkläder?
2. Johnbauer? Skämtar dom? Jag tyckte vi sa BAL och inte LAN (?)
3. Kul att man kommer kunna ta så där fina kort utomhus då de komer vara varmt ute (KANINÖRON"""""")
4. Jag kommer inte på fler negativa saker men jag antar att dom kostymnissar som bestämde detta gjorde det över några drinkar? vad vet jag?

NEEEEEEEJ, nu måste jag äta krubb, HEJRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0