haallådär

Hej fiskar och ni landkrabbor, häh
Ligger i min samma gamla vandliga pussishon i sängen :)
Har jobbat idag, mellan 1-18. går bättre och bättre må jag säga..

Efter jobbe var jag helt sjukt trött. Och de va tur att jag jobba med dilan och hade någon att åka buss med hem. För när jag blir RIKTIGT RIKTIGT trött så börjar jag le. alltså verkligen LE jätte brett och mycket. Så om inte Dilan åkt med mig så hade jag suttit och lett som ett jävla fån hela vägen hem, plus att jag börjar skratta åt mig själv när jag sitter där och ler. haha, så ah. Får hoppas att jaginte skämmer ut mig imorgon på bussen hem, för då åker jag ju ensam ;)

När jag kom hem så åt jag lite och sen däcka jag typ i sängen, vakna av kossorna på farmville som muade ochså HAHHA. Sen har jag pratat i telefon med min käraste lillasyster i två timmar :) hih.

Nu ska jag skörda pumpor, sen sova :)

Kommentarer
Postat av: Efraim Långstrump

bra jobbat. tycker att det är riktigt, riktigt roligt att du har fått jobb.



kram

//Efraim

2009-09-21 @ 10:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0