GullefjunCarro

Min gamla lärare Carro skrev till mig på msn nyss, fan jag saknar henne redan.. såhär skrev hon

"hej hertiginnan, åååh jag saknar er...(osv)"
Sen när hon skulle gå skrev hon "lycka till nu och hälsa dom andra gullefjunen i Cop3"
haha, hon är ju för söt :D gullefjun och grejer,
plus att hon kallar mig och elin för hertiginnorna =D hahah gullefjun på henne själv!

Från något sött till något mer vardagligt,
Efter psykologin så bestämde vi lite i klassen om skolfotot, elin kom med ett skit (HAHAHAH) förslag och jag kom med ett lite roligare och gladare (hahahha) förslag :D så nu på tisdag så blir de myyyycke kul må jag säga :) och imorgon prova vi studentsaker, WEHOO, love it!

Efter skolan tog jag och mina älskade vänner i världens bästa TRIO en tripp ner på stan :) Allt känns bra nu, precis som förr :D

Men nu ska jag lata mig, har inte sovt mycket inatt ;) haha. PUSS

Kommentarer
Postat av: Charlie

Sv; Tack!<3

2009-09-02 @ 20:33:13
URL: http://charliewandel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

PUSSS

2009-09-02 @ 21:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0