Godmorgon!

Godmorgon kära och okäraläsare,
fattar inte vad jag gör uppe nuuuuu (?) somnade trots allt SEX imorse, kunde verkligen inte sova och hostade som ett jävla djur.. Så vaknade 10, började ringa runt till jessica melinda direkt. Melinda va den ända som svara så nu har jag fått peppra jessica med telefonsamtal :D haha, men nu är hon vaken :)

Blir stan med dessa bruttor idag, ska lämna och byta ut lite saker :) inte köpa något nytt tror jag.. .

Igår var en mysig kväll, åkte till interpool med tjejerna, drack lite smått och mös bara. mycke trevligt. Sen gick jag, mathilda, melinda och Lina och käka, Johanna kom dit ett tag och sen åkte jag och melinda hem :) Prata med lite fulla människor i telefon och försökte sova, vilket inte gick såbra.

Här är iaf bilder från kvällen







Fler bilder kommer som vandligt upp på ansiktsboken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0