Tummen blödde som mens

Hej på er där ute i den stora vida och mystiska världen full med spännande människor (mittlängstahejnågonsinibloggen!) Hoppas allt är bra med er.

Med mig är de göttttttt och jag ska bli bättre på mina apdejts här i bloggen, för eran skull. inte för att jag tycker de är kul, utan för att ni måste må grymt dåligt när ni inte vet vad jag har för mig om dagarna :)

Så först vill jag börja med att tacka min familj, mina kära vänner och framför allt mig själv, för mitt liv. Utan oss så skulle inte jag finnas! Sen vill jag säga att vad som hänt den senaste tiden är min hemlighet. Så nu har jag alltså haft jätte hemliga saker för mig, ELLER så orkar jag inte skriva om de :) hihi.

Igår iaf så va vi ute och gjorde staden osäker. Började med fest i sätra (ijo) så vi drog vidare med jimmy och oscar in till stan och dom gick på en fest som va så sjukt ofestig att vi fick skrattanfall och lära lämna lokalen, jag och elin då alltså. För man fick inte prata i normal ljudnuvå där inne. Man skulle viskprata. HAHAHHA. Så då drog vi till Claes lägenhet och så. Sen ner i en underjordisk lokal där de va party folket var lite underliga men roliga ändå och så :) haha.

Rummet var ett typ skyddsrum, inga stolar, inga bord, bara en snickarbänk som stod mot en vägg. Musiken var house och de var rött ljus i hela rummet. De va mest muffare där, från hela sverige och de första jag sa till elin var "Det här är kulisserna bakom MUF" haha.

Sen drog vi till hangloose. Där var kallo, christian och kanske tre till. i hela lokalen alltså. hahahahhaah, så vi var där tio minuter och sen drog vi vidare :D Kvällen slutade med att vi åt shesburgare och träffa snuttis somm fyllt 20 och sen koffe och filip.

Helt okej kväll med tanke på att vi inte ens skulle festa och körde typ nyktert. Det ända negativa var att jag va rödhårig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0