tacksamhet

Nu tänkte jag ta upp saker jag är tacksam över, för faktiskt. När man tänker på vad man är tacksam över, så blir man gladare, uppskattar allt mer och blir positiv :)

Jag är tacksam över att jag har världens bästa lillasyster, resten av familjen såklart, sen är jag tacksam över min bästa vän, mina restrerande vänner. Mitt jobb, att jag går i en bra skola, bor i mitt hus med tak över huvudet. Jag är helt enkelt tacksam för hela mitt liv och imorgon när jag vaknar så kommer jag vara tacksam över att ha en helt ny dag framför mig :)



Igår vart de P-p-p-partey igen. Den här gången var de vildare och så. Börja hos koffe med filip, elin och han. Sen kom Johanna. Efter ett tag skulle vi på krogen, de vart kaos och sluta med att vi splittrades helt och hållet. Jag och kristoffer drog till HL där man träffa lite folk och sådär :) Natten slutade bra och jag gick hem runt nio imorse. Kommer jag där i kort klänning, barbent och hööööga klackar. hahah, folk måste ju trott att jag vart ett one night stand.

Nu blir de Gossip Girl, sen ska jag träffa elin

Kommentarer
Postat av: Fia

Varför videobloggar du inte längre? :(

2009-10-26 @ 23:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0